субота, 19. фебруар 2011.

Moc je u vama - Louise Hay


Lujza Hej - Amerikanka koju smatraju jednim od osnivaca pokreta za samopomoc. Imala tesko detinjstvo, u adolescenciji prezivela zlostavljanje, incest. Prekretnica u njenom životu je izlecenje od raka. Umesto lekova i operacija, odlučila se za afirmacije, vizuelizacije, pročišćavanje načinom ishrane i psihoterapiju. Ozdravila je za šest meseci. Među njenim najpoznatijim knjigama su “Izlečite svoje telo”, “Možete da izlečite svoj život”, “Volite svoje telo”, “Moć je u vama”.

Metode koje zagovara Lujza Hej su, zapravo, stare vekovima i ima ih u drevnim duhovnim učenjima. To je način da promenite svoj život ukoliko ste voljni da promenite svoj način razmišljanja. Umesto da se utapate u samosažaljenju, izgovarajte afirmacije.

U početku će vam to delovati mehanički, no čak i tada vaše reči imaju snagu. Osvestite svoj negativni govor, izbacite izraze poput “trebalo bi”, “moram”, “ali”. Ne ogovarajte, ne kritikujte, ne šalite se na sopstveni račun koristeći ružne reči. Evo vam primera. Kad Galeksić kaže “ja se zovem Goran, a tata me zove stoko jedna”, svi smo skloni da se nasmejemo, jer je napravio šalu. Humor u Srba se dosta zasniva na nipodaštavanju sebe ili drugih. Valjalo bi to menjati.

Kada potiskujete osećanja, ona će se pojaviti u telu kao nezdravost. Desna strana je muška, ona iz koje dajemo. Kad imate zdravstveni problem na desnoj strani tela, imate problem sa nekim muškarcima u vašem životu. Leva strana je ženska, ona kojom primamo. Zdravstveni problem na levoj strani ukazuje na nerešena osećanja sa ženama u vašem životu. Vrlo često, bolesni ljudi su ljudi koji ne umeju da kažu ne. Za početak, trebalo bi da nauče da izgovaraju “ne” i “neću”. Vrištanje je dozvoljeno i poželjno. Jednostavno, priznajte dete u sebi i radite sa njim. Najvažnije je da volite sebe. To je, kažu, recept za svetski mir.

Lujza Hej smatra da je jedan od najbržih načina da se oslobodite onoga što ne želite da to blagosiljate ljubavlju. Izgovarajte: “Blagosiljam te ljubavlju, oslobadjam te i puštam te da odeš.” Ovo uspeva sa ljudima, stvarima, situacijama. Najbolji način da dobijete ono što želite su afirmacije. Život je tu zbog vas. Treba samo da zatražite. I potom dozvolite da se dobro dogodi.

Ovaj put metafizike i duhovnosti nije lak. Ali mi smo ljudi novog milenijuma i ere vodolije, koja, smatraju, predstavlja put u duhovnost. O ovim stvarima se odavno zna u razvijenim zemljama u svetu. To što one počinju da dopiru do malih država je veoma dobar znak.



Duboko, unutar mog bića nalazi se beskonačan izvor ljubavi.

Sada dopuštam toj ljubavi izlazak na površinu. Ona ispunjava moje srce, tijelo, um, svijest, moje cijelo biće, zrači iz mene u svim smjerovima i vraća mi se udvostručena, što više ljubavi koristim i dajem, to sve više i više moram davati, jer je potreba za njom beskrajna.

Upotreba ljubavi doprinosi da se osjećam dobro; ona je izraz moje unutarnje radosti. Ja volim sebe i, prema tome, ljubavlju se brinem o svom tijelu, s ljubavlju ga hranim zdravom hranom i pićem. S ljubavlju ga njegujem i odjevam, i moje tijelo s ljubavlju odgovara zdravljem i energijom.

Ja volim sebe i, prema tome, pobrinula sam se za udoban dom, koji ispunjava sve moje potrebe i u kojem je užitak boraviti. Svaku sobu ispunjavam vibracijama ljubavi, tako da će svatko tko uđe, uključujući i mene, osjetiti tu ljubav i biti ispunjen njome.

Ja volim sebe i, prema tome, radim posao u kojem iskreno uživam. To je posao koji koristi moje stvaralačke talente i sposobnosti. Radim s ljudima i za ljude koje volim i koji vole mene, i dobro zarađujem.

Ja volim sebe i, prema tome, ponašam se i mislim s ljubavlju prema svim ljudima, jer znam da mi se ono što odašiljem prema van, udvostručeno vraća. Ja privlačim samo ljude ispunjene ljubavlju jer su oni ogledalo onoga što sam ja. Ja volim sebe i, prema tome, zaboravljam i u potpunosti se oslobađam prošlosti i svih iskustava iz prošlosti.

Slobodna sam. Ja volim sebe i, prema tome, živim u potpunosti, u sadašnjosti, doživljavajući svaki trenutak kao dobar, znajući da je moja budućnost svijetla, radosna i sigurna, jer sam ja voljeno dijete svemira i svemir sa ljubavlju brine o meni sada i zauvijek. To je tako! Volim vas






!

Нема коментара:

Постави коментар